Aveti o întrebare?

Verificați secţiunea de mai jos unde am răspuns deja celor mai frecvente întrebări pe care le primim.

1. Este copilul meu prea mic sau prea mare pentru Zenergize?

Cursurile disponibile în acest moment pe platforma Zenergize se recomanda copiilor cu vârsta cuprinsă între 6 şi 12 ani. Dar, cursurile pot fi parcurse de copii şi tineri de toate vârstele pentru că abilitățile antrenate aici sunt abilităţi universale de viață.

Vei găsi la Zenergize de la videoclipuri educative animate care pot fi urmărite și de copii mai mici și pana la quiz-uri și activități mai complexe care pot fi realizate și de tineri adolescenți.

Pentru a vă da seama dacă copilul dvs. este încântat de cursuri, animații, personaje şi activităţi, încurajaţi-l să urmărească câteva dintre videoclipurile educative disponibile gratuit și să realizeze câteva quiz-uri sau fișe de activități. Puteţi avea acces la resursele gratuite selectând varianta “încearcă gratuit” şi urmând paşii de creare cont.

2. Va funcționa pentru copilul m​​​​eu?

Pe platforma Zenergize găseşti cursuri şi activităţi educaţionale care sunt fondate pe metode şi informaţii bazate ştiinţific şi care să îi ajută pe copii să îşi dezvolte abilităţile soft, abilităţile necesare secolului 21, care îi sprijină spre a avea mai multă încredere în ei, a fii mai responsabili şi mai fericiţi.

Gândiţi-vă la platforma Zenergize ca la o bibliotecă (doar că una mult mai distractivă). Oferim cursuri într-un format interactiv și copii răspund pozitiv, pentru că informaţiile sunt prezentate captivant și ușor de înțeles.

Nu suntem profesioniști din domeniul medical, așa că vă recomandăm întotdeauna să vă consultați cu medicul în cazul în care observaţi orice fel de afecţiune la copilul dvs.

3. Poate copilul meu să treacă singur prin programe?


Sigur că da! Totodată, recomandăm cu tărie părinților să parcurgă cursurile alături de copii, deoarece acest lucru va facilita implementarea noilor comportamente pozitive pe care le învață.

4. De ce trebuie să ofer şi datele mele, dacă îi fac cont copilului?

Oricărui cont de copil îi este alocat contul de părinte/ tutore. Odată cu accesul în zona de cursuri pentru copii, vei primi acces instant la opţiunea de supraveghere parentală, Aceasta te ajuta să monitorizezi activitatea copilului tău, astfel încât să ştii oricând care este progresul pe care l-a realizat la cursuri.

5. Ce fac în cazul în care plata nu poate fi procesată?

Dacă plata dvs. nu poate fi procesată, contactați-ne prin chat-ul live dacă suntem online, pe e-mail la happy@zenergize.ro sau telefonic la 0744218738 şi vom soluţiona problema în cel mai scut timp.

Vă incurajăm să verificați dacă sursa erorii este una dintre acestea:

  1. Datele cardului sunt introduse incorect

Rezolvare: Reintroduceţi datele şi continuaţi procesul de finalizare a comenzii.

  1. Plata nerecunoscută/ respinsă de către bancă

Rezolvare: Uneori unele bănci identifica anumite tranzacţii ca fiind “neobişnuite” şi blochează tranzacţiile respective. În acest caz este nevoie doar să contactaţi banca dvs. pentru a-i asigura că dvs. sunteţi persoana care realizează acea tranzacţie și să inițiați tranzacția din nou.

             3. Servere de plată încărcate

Rezolvare: Uneori serverele băncii sau ale platformei de plată pot fi încărcate, astfel că în acest caz puteţi aştepta câteva secunde sau minute şi să încercaţi să finalizaţi din nou plata.

În cazul unei erori nemenţionate mai sus, vă încurajăm să încercaţi să realizaţi plată cu un alt card.

6. Ce este zona de supraveghere parentală?

Aceasta este o secţiune din platforma dedicată exclusiv părinţilor/ tutorilor. Aveți acces instant în ea după realizarea unui cont. Acolo găsiți detalii cu privire la contul dvs., la contul copilului, aveți acces la informaţii pe tematici educaţionale şi de parenting, monitorizați progresul copilului dvs. şi alte facilitaţi.

7. Dacă am doi sau mai mulți copii trebuie să deschid două conturi?

Nu, este suficient să deschideți un singur cont de părinte din cadrul căruia veți putea genera date de acces personalizate pentru fiecare copil. În acest fel activitatea fiecărui copil va fi salvată separat și veți putea urmări progresul fiecărui copil în parte.

În momentul în care deschideți un cont nou veți avea acces la un video explicativ care vă indică exact cum să faceți acest lucru. Totul e simplu, la doar 2-3 click-uri distanță 🙂

8. Am acces la zona de supraveghere parentală în perioada de încercare gratuită?

Da! Perioada de testare gratuită vă oferă acces la toate funcţionalităţile platformei.

9. Cât durează să parcurgi un curs pe platforma Zenergize?

Recomandarea noastră este de a se parcurge unu – două episoade pe zi, întrucât majoritatea videoclipurilor implică o scurtă parte de explicaţii (teorie, însă prezentată într-un mod captivant), urmată de o parte practică în care sunt incluse: quiz-uri, fise şi activităţi (care de cele mai multe ori îi “dezlipesc” pe copii din faţa ecranului).

Totuși, știm că fiecare copil are propriul ritm și stil de învățare, așadar fiecare curs poate fi urmat în mod personalizat.

10. Cât timp am acces la un curs?

 În funcţie de pachetul ales veți avea acces la un curs pentru un an complet sau acces pe viaţa astfel încât să puteți reveni întotdeauna la lecţiile parcurse.

Descrierea pachetelor disponibile în acest moment o găsiţi pe www.zenergize.ro

11. Pot descărca videoclipurile?

Toate videoclipurile sunt disponibile prin streaming online, dar cu toate că nu le puteți descărca, le puteți accesa de oriunde doar având o conexiune la internet.

12. Platforma poate fi accesată de pe telefonul mobil sau de pe tabletă?

Da! Platforma Zenergize este “prietenoasă” cu aceste dispozitive.

Pentru a avea platforma rapid accesibilă direct pe telefon sau tableta, vă rugăm urmăriți acest scurt video care vă prezintă câțiva pași simpli prin care aveți platforma la doar un click distanță: 

https://zenergize.ro/info/adauga-scurtatura/

14. Ce se întâmplă dacă nu îi place copilului meu?

Vă oferim opţiunea de a testa gratuit platforma, fără nici un fel de angajament din partea dvs. Avem opţiunea de “încearcă gratuit” care va permite să testaţi toate funcţionalităţile platformei şi vă oferă acces la o parte semnificativă din conţinutul cursului sau cursurilor alese, astfel încât să nu aveţi nici un fel de risc. Cumpăraţi un curs doar dacă vă place şi vi se potriveşte dvs. şi copiilor.

15. Cum procedez dacă mai am întrebări?

Ne puteți contacta oricând cu întrebări, trimițând un e-mail la happy@zenergize.ro sau adresându-ne întrebarea dvs. prin chat-ul live când suntem online. Suntem aici pentru dvs. și pentru copiii dvs. și ne bucurăm să va răspundem 🙂